lördag 19 januari 2013

Tävlingen

Nu blev det inget resultat idag tyvärr. för att tävlingen hade många som skrev att dom skulle vara med ca 6-7 st och sedan när jag kollade deras bloggar med mer så var det bara två bloggar som hade lagt ut sitt bidrag.
Så om du skulle vara med och om du vill vara med i tävlingen så skriv en kommentar. ( samma regler tävlingen kommer att avslutas den 9 februari så alla kan få chansen att vara med samma pris 200 simpoints att handla för på store och alla vinner en varsin länkning)

Kort sammanfattning om regler man ska göra minst en tjej och en kille man får göra fler om man vill sen ska man göra dom så läskiga man kan...

Nu kommer nog ni som har anmält er och gjort ett inläggt tycka att deta är drygt och så men de är inte roligt att ha en tävling när bara två är med.....

Hoppas du fortfarande är med. Kom ihåg om du är med skriv inte bara jag är med! utan länka från inlägget på din blogg/Hemsida till bloggen, så jag slipper leta igenom allas bloggar.

4 kommentarer:

  1. Hej, Jag är fortfarande med, har du sätt mina bilder? --anton--.tumblr.com

    SvaraRadera
  2. Jag är med jag lägger ut mina bilder i dag eller i morgon!

    SvaraRadera